Blog

Sociální sítě pro vaše podnikání

William Rayo

Žijeme v online éře. Doba, kdy pro podnikání byly nejdůležitější Zlaté stránky, je už dávno pryč. Když se vám dnes rozbije pračka, potřebujete spravit boty, hledáte kadeřníka pro dítě, nebo cokoli dalšího, kam se nejčastěji podíváte? Ano, do svého mobilu, tabletu a počítače, kam zadáte jednoduchý dotaz v prohlížeči a dostanete informace o všech firmách ve vaší blízkosti, které daný problém řeší.

Pokračuj ve čtení

Tipy pro vlastníky webových stránek

Pavel Putna

Webové stránky jsou dnes jedním z hlavních nástrojů marketingu. Ať už nabízíte infoprodukt, tištěnou knihu, provozujete kadeřnictví nebo prodáváte v kamenném obchůdku, webovými stránkami dáváte zákazníkům možnost poznávat vás a váš produkt či službu, kterou nabízíte.

Pokračuj ve čtení

5 osvědčených triků pro budování emailové databáze

Pavel Putna

Možná si říkáte, proč byste měli jako podnikatelé klást v roce 2019 důraz na emailový marketing, v době nespočtu sociálních sítí, na kterých uživatelé internetu tráví celé hodiny. Ale je to právě povaha většiny sociálních sítí, které z emailového kontaktu dělají silnou zbraň, kterou vaše konkurence nemusí mít.

Pokračuj ve čtení

Je vaše podnikání unikátní? Prezentujte ho webem na míru!

William Rayo

Známe to všichni, pořídíme si novou věc, cítíme se skvěle, ale najednou totéž vidíme u někoho jiného a naše nadšení rázem opadá. Najednou už si nepřipadáme výjimeční. A takhle je to se vším – webovými stránkami nevyjímaje. Prohlížíme-li si weby podobně sestavené, tedy užívající stejnou šablonu, vytrácí se jejich unikátnost. Používáme-li jednu z běžně dostupných šablon, stává se naše webová stránka pro uživatele fádní, nezajímavá, jednou z mnoha a potenciální zákazníci od nás odcházejí.

Pokračuj ve čtení

E-shop, rady jak zvýšit zisk vašeho podnikání

Pavel Putna

Založit si internetový obchod je díky službám typu Shopify nebo Shoptet jednodušší než kdy dřív. Je to vlastně ten nejsnadnější krok – představa, že spustím e-shop a objednávky se budou jen hrnout, je velmi lichá. Prodejům je třeba jít naproti, a my si dnes ukážeme, jaká opatření přinášejí ovoce.

Pokračuj ve čtení

Zjistěte, jak se chovají návštěvníci na vašem webu

William Rayo

Už od počátku webu lidé sledovali, co se na jejich stránkách děje, začalo to jednoduchými počítadly, měřícími počet návštěvníků. Dnes je k dispozici mnohem sofistikovanější software, díky kterému lze zjistit, co přesně uživatel na stránce dělá, mj. jak se zde pohybuje nebo na co kliká.

Pokračuj ve čtení

5 důvodů, proč potřebujete k podnikání profesionální web

William Rayo

I přesto, že lidé tráví před obrazovkami počítačů, tabletů a mobilů i více než třetinu dne, stále se najde spousta firem, které nemají vlastní webové stránky. Spousta podnikatelů se domnívá, že si vystačí se sociálními sítěmi, což je velká chyba. Webová prezentace vám dodá kredibilitu a náskok před konkurencí. Projděme si pět důvodů, proč se vyplatí investovat do webovek.

Pokračuj ve čtení

Obsah webu prodává

William Rayo

Přichází jeden z prvních návštěvníků na vaše stránky. Přišel přes odkaz na prohlížeči a stráví u vás nějaký čas. Vypadá to jako samozřejmost, ale obě tyto podmínky mají za sebou mnoho úsilí. Jak přichází lidé na vaše stránky? A co rozhoduje o tom, zda vám dají šanci v řádu několika sekund? Obsah webu!

Pokračuj ve čtení

Webové push notifikace jsou v kurzu! Jak a proč je používat?

Pavel Putna

Push notifikace znáte pravděpodobně především z vašeho smartphonu, jednotlivé aplikace jejich prostřednictvím nejčastěji upozorňují, že se něco děje (někomu se líbí vaše fotka, přišel vám e-mail apod.). Marketéři je však už pár let mohou využívat i na webu, což má spoustu výhod. Pojďme se na ně společně podívat

Pokračuj ve čtení