Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu?

William Rayo

Existuje mnoho způsobů, jak zvýšit návštěvnost webu. Čím víc návštěvníků přijde na váš web, tím víc zákazníků pro vás.

Návštěvnost webu se dělí na tzv. organickou a placenou. Organická návštěvnost je ta, při které došlo k přirozenému navštívení vašeho webu bez toho, aniž byste ji museli nějak „vynucovat“. Nejčastěji se takto lidé na váš web dostanou, když do vyhledávače zadají, co hledají a mezi nalezenými odkazy na webu kliknou právě na ten váš. Placená návštěvnost je pak logicky taková, za kterou si zaplatíte. Tedy vzniká na základě reklam.

Buďte na sítích

V dnešní době už nestačí vytvářet kvalitní obsah a doufat, že si k vám lidé najdou cestu sami. Musíte jim trochu dopomoct. Je třeba být více aktivní a sociální sítě jsou v tomto ohledu nenahraditelné. K propagaci vašeho obsahu jsou příspěvky na Facebooku (prostřednictvím facebookové stránky) či Instagramu ideálními.

Příspěvek se na různých sociálních sítích liší, na což je potřeba při jejich vytváření myslet. Post by měl být atraktivní, aby ho potenciální zákazníci chtěli sdílet. Je vhodné využít kvalitní fotografii nebo krátké video – ideálně s českými titulky, jelikož ne vždy jsou lidé v situaci, kdy by si mohli pustit zvuk. Zároveň je vhodné rozvrhnout si plán sdílení, aby Vaši zákazníci nebyli obsahem příliš zahlcováni.

Inzerujte

Vynikajícím způsobem, jak přilákat návštěvníky, budovat značku a dostat vaše stránky do povědomí je reklama. Při svých placených strategiích je třeba myslet na to, co je vašim cílem. Proto si ho před samotnou inzercí dobře promyslete. Využijte propagací příspěvků na sociálních sítích, které Facebook/Instagram nabízí za rozumné ceny.

Google Ads je další vhodný reklamní systém, který je založený na platbě za kliknutí. Jedná se o službu, kdy se vaše reklamy objevují lidem, kteří se zajímají o vaše produkty nebo služby. Na podobném principu jako Google Ads pracuje například i Sklik.

 

Pište blog

Vytvoření blogu na vašich stránkách ovlivní návštěvnost nejen organickou, ale i placenou. Články přidají vašemu webu na rozmanitosti a zákazník dostane impuls, že jste ve svém oboru aktivní. Články si můžete psát sami nebo si zaplatit za článek na zakázku.

Pište kvalitní, originální obsah, který bude vaše návštěvníky zajímat a podněcovat, aby váš web navštívili znova. Odepisujte na komentáře. Zapojte návštěvníky do své činnosti.

Blog vám přinese lepší pozice ve vyhledávačích, nové čtenáře i zákazníky.

 

Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu?

Natáčejte videa

Videa pomáhají udržet návštěvníky na vašem webu déle. Podstatou je vytvářet video s přínosným obsahem pro sledujícího. Rozmyslete se, jakou hodnotu můžete návštěvníkovi videem předat.

Nejlepší je vytvořit si rovnou vlastní YouTube kanál, kde můžete umístit odkaz na váš web, vytvářet reklamy a získávat odběratele, kteří mohou váš obsah dále sdílet s ostatními uživateli internetu.

 

Podcast

Zvukové záznamy jsou ve světě online čím dál tím víc populárnější. Pokud si ale sami netroufnete sednout k mikrofonu, nevadí. Skvělým způsobem jak o sobě dát vědět je i ten, že se stanete hostem v podcastu někoho jiného. Výhodou mluveného slova v mp3 formátu je, že si ho posluchači mohou pustit v době, kdy jim to nejlépe vyhovuje. A vaše stránky se pro návštěvníky stávají opět ještě více zajímavějšími a originálnějšími.

Sdělte nám Váš názor

Něco kreativního i užitečného ke čtení