5 důvodů, proč potřebujete k podnikání profesionální web

William Rayo

I přesto, že lidé tráví před obrazovkami počítačů, tabletů a mobilů i více než třetinu dne, stále se najde spousta firem, které nemají vlastní webové stránky. Spousta podnikatelů se domnívá, že si vystačí se sociálními sítěmi, což je velká chyba. Webová prezentace vám dodá kredibilitu a náskok před konkurencí. Projděme si pět důvodů, proč se vyplatí investovat do webovek.

1. Je to platforma, kterou vlastníte a plně ovládáte

Být na sociálních sítích je samozřejmě důležité, avšak jejich neustálé změny algoritmů (které většinou vedou ke snížení organického dosahu vaší stránky) mohou být frustrující. Pokud máte vlastní webové stránky, pak nepodléháte žádné regulaci, kontrole, ani cenzuře. Je plně ve vaší moci jaké se na ní objeví informace či kdy a jak se zobrazí návštěvníkům. Je také ve vaší kompetenci, jak bude web vypadat po designové stránce, což vám dává prostor pro odlišení.

2. Vaše publikum je neomezené

Mít vlastní stránky také znamená, že nejste limitováni co se dosahu týče. Název World-Wide Web má skutečně svoje opodstatnění. I pokud například provozujete malou stolařskou dílnu, můžou se o vás díky stránkám na internetu dozvědět stovky lidí, kteří by o vás jinak vůbec netušili. Zároveň můžete váš web využít také coby platformu pro prodej zboží a služeb.

3. Váš byznys získá důvěryhodnost

Lidé na internetu hledají odpovědi na otázky. Když třeba do vyhledávače zadají “nejlepší kavárna v Praze”, budete chtít, aby se web právě vaší kavárny objevil na první stránce vyhledávání, ideálně samozřejmě co nejvíce nahoře. Toho můžete docílit jak využitím placené PPC reklamy, tak organicky – stačí dobrá SEO optimalizace a obsahová strategie. Jakmile budete vidět, je to většinou pro hledajícího záruka, že svůj byznys děláte dobře.

5 důvodů, proč potřebujete k podnikání profesionální web

4. Nabídněte jednoduše dostupné informace

Základní informace o vašem podnikání můžete samozřejmě zveřejnit i na sociálních sítích, ale nezapomínejte, že ne každý je na nich aktivní. Pokud máte například stavební firmu, potenciální zákazníci vás pravděpodobně nebudou hledat na Facebooku nebo Instagramu, zatímco na web se dostane každý s připojením k internetu. Vyvěste na vaše stránky všechny užitečné informace, jako jsou kontakty, otevírací hodiny, popis a ceník zboží a služeb nebo třeba upozornění na výprodej. Tyto údaje jsou pak jednoduše a přehledně dostupné masovému publiku.

5. Do budoucna ušetříte za reklamu

I když je i v digitálním věku stále důležité věnovat se tradičnímu marketingu (televize, rádio, tisk, venkovní reklama apod.), můžete díky přítomnosti na webu a sociálních sítích značně snížit výdaje na tyto kanály. Webové stránky samozřejmě vyžadují počáteční investici, pokud chcete, aby vypadaly profesionálně, ale z dlouhodobého hlediska vám coby skvělé reklamní médium usnadní komunikaci a ušetří peníze.

My ve StoryPress máme s tvorbou firemních webových stránek dlouholeté zkušenosti a chápeme, že každý byznys je potřebuje ušít na míru. Pomůžeme vám nejen s jejich vytvořením, ale poradíme vám i s jejich údržbou a dlouhodobou strategií. Stačí nás kontaktovat!

Sdělte nám Váš názor

Něco kreativního i užitečného ke čtení