SEO a má prezentace v digitálním světě

Má SEO v dnešní době smysl, nebo jediná funčkní forma propagace jsou placené reklamní kampaně?

SEO neboli Search Engine Optimalization je úprava či optimalizace textu takovým způsobem, kterým se upravuje web na základě klíčových slov. Tyto klíčová slova jsou posléze indexována samotným vyhledávačem a následně zařazena do seznamu vyhledávání. Díky tomu se Vaše prezentace objevuje v seznamu vyhledávání.

Optimalizace klíčových slov?

Optimalizace se používá především z toho důvodu, že svět internetu je obrovský a obsahuje miliony webových stránek. Jakmile je stránka správně napsána a obsahuje vytyčená klíčová slova, lépe se indexuje a tím získává lepší pozici ve vyhledávači a v důsledku toho lze stránku snadněji nalézt ve vyhledávači. Klíčová slova poté určují konečné zaměření stránek a vyhledávač nebo osoba, která Váš web může zajímat snadněji identifikuje produkty či služby, které nabízíte a tím lépe osloví osobu, jenž právě Váš web nebo obsah vyhledává.

SEO a má prezentace v digitálním světě

Klíčová slova anywhere

Vypadá to zcela snadně, vytvoříme si webovou stránku se zaměřením, celou stránku nacpeme jen a pouze hromadou klíčových slov a je hotovo. Takový postup vypadá dobře, ale opak je pravdou. Kromě větší výhody ve vyhledávači je reálný zisk spíše horší. Pokud klient narazí na Vaší prezentaci, která se bude skládat jen a pouze z klíčových slov v různých formátech a tvarech, velmi rychle ze stránek opět odejde. Pro správnou optimalizaci je pochopitelně dobré si stanovit klíčová slova, ale obsah, který je bude obsahovat musí být zcela smysluplný, přirozený a zmíněná slova musí v textu být doslova nenápadná. V takovém případě vyhledávač zaregistruje existenci slov a klient uvidí smysluplný obsah, čímž je velká šance, že na Vaší stránce zůstane a pokud nabízíte služby nebo produkty, máte velkou šanci na úspěch.

SEO a má prezentace v digitálním světě

Aktuálnost webu

Pokud jsou tedy stránky atraktivní pro vyhledávač a pro klienty, zvedne se Vaše celková návštěvnost a tím se webová prezentace stává hodnotnější. Na základě toho jste pak odměněni vyšší pozicí ve vyhledávači a růst stránek začíná.

 

Nesmíme zapomenout ale na další fakt, která se ve vyhledávání zohledňuje – je to aktualita obsahu. Na stránkách nestačí mít statický text rok či dva, ale je velmi důležité pravidelně obsah doplňovat či aktualizovat. Pro aktualitu stačí i anketa či diskuze pod konkrétním článkem/produktem.

Na základě aktuality opět vyhledávací mechanizmus zohledňuje obsah a pozitivně pak činí ve Váš prospěch. Pokud máte kvalitně zpracovaný web s atraktivní grafikou a doplněnou o správnou optimalizaci pro vyhledávače, k tomu aktualizujete Vaše stránky na pravidelné bázi, máte úspěch zaručený. Není důležitá kvantita, ale kvalita.

Co by měly správně navržené stránky obsahovat, aby jely na 100 %?

Nezávazně nás kontaktujte, rádi to s vámi probereme.

Vyplňujte prosím pouze pravdivé informace. Snažte se požadavek specifikovat co nejlépe to bude možné, urychlíte tak proces řešení požadavku.

Odpovíme Vám co nejříve to bude možné.

Sdělte nám Váš názor

Něco kreativního i užitečného ke čtení